Post on ollie-styrene's Wall
Share
Cameron may be "excentric",.. But damn,.. i love most of his movies,.. And i would love to view a movie in 3D in his screening room,.. maybe my views about 3D would change, as i am no big fan,... yet,..
Gonna be epic!!!
ollie-styrene wrote a comment about the news item Godzilla Can't Be Stopped in First TV Spot
The movie should sum up like this: He came,.. he destroyed, he disappeared...
I got a bad feeling about this one,...
Arnie is playing T800???? man,.. he`s just too old now,...
ollie-styrene wrote a comment about the news item The Fantastic Four Reboot Cast Revealed!
Bring back the old cast!!! they actually fitted the roles pretty well,... Michael Chiclis did the thing very good IMO,.. Bell lacks about all his physichal features,..
ollie-styrene wrote a comment about the news item Third 300: Rise of an Empire Trailer
Warpigs fits perfectly with this trailer,... and what a trailer,.. can`t wait!!!
I loved the first,... but this sounds like just too much of Avatar,.. and how the hell will they revive Langs caracter??? I`m counting on the genious mind of Cameron to come up with something interesting...
Now we`re talking!!!!!
Holy crap,.. stoked for this!!!!
ollie-styrene wrote a comment about the news item Peter O'Toole Passes Away at Age 81
RIP Mr. O`Toole.. Shame on the Oscars for not giving u a well deserved statue,..
Perhaps this movie will bee too serious and not entertaining enough??? we`ll see...
Is it another hand held cam flick??? hope not,.. because this sounds cool,..
ollie-styrene wrote a comment about the news item Third The Legend of Hercules Trailer
It will be a disaster,...
OMG!!!! Looks fantastic!!
ollie-styrene wrote a comment about the news item Godzilla Trailer Is Here!
OMFG!!!! This will be awesome!! If you don`t drool over this i really dont know what will,... Godzilla looks very menacing,..
damn i`m looking forward for this!!!
Not many Ewoks were shown in those teaser trailers,... wonder why,... hmmmm maybe because THEY SUCK!!! love those teasers!!!
i`m fu**ing psyched about this!!! I love the clone wars,.. and personally i think the animation suits this world perfectly,.. I have a lot of faith that this will excel beyond the clone wars due to the fact that now, we will get to see really familiar settings, ships caracters etc... Go Rebels!!!!
Chills running throug the whole trailer,....!!!! i can say already,.. this is the movie of the year,...
Follow

ollie-styrene

Joined Feb 17, 2009

Reviews (0)

No movie reviews yet.
No TV reviews yet.
No DVD reviews yet.

Friends Followed (9)