Post on JasonKat's Wall
Share
JasonKat wrote a comment about the news item Prometheus IMAX 'Midnight Exclusive' Poster
I got a free ticket to see this movie and i have no idea wtf this is about. Im not a fan of space films. All the B.S. that takes place in space is not my cup of tea, then again, the story/point has to be good to be there in the first place. unlike these films..
Serenity
Lost In Space
Fifth Element
Star Trek
Pandorum
Doom
Sunshine
...Jason X, lmfao

From what i understand is.. this is looking like Avatar with all that beautiful color/Vision/landscape, depts ect.
But Now What is this about? An alien?
Most of the films i listed about, got some serious ratings but sadly they bore me. Like i said, i want a good story/or point to it.
Other wise i'll just trash my ticket and wait for rentel. :P
@ryan Stone
Tru, sadly i forgot about him being replaced, lol
And agreed hollywood does unthinkable sh*t sometimes, Sometimes good but its mostly bad. like remakes, reboots, 3d, ect.
I Bet you this set would run you a good 134 bucks, As it is they also charge you a great deal for only the case itself.
JasonKat wrote a comment about the news item Second House at the End of the Street Trailer
looks intresting!
is*
I think the reason why i dont agree w this set. is prob because Im still against the idea of switching actors. The Hulk Films were great and all, Neither one was crap. Yes part2 was better than the first. But because its not the same guy, I dont think it fits in such a set. These films are great as single sets.
Its like if thor-actor got replaced, or iron man. that film would feel out of place in such a set because its a way diff ballpark.
kinda like Batman Forever and The Dark Knight.
But if your one of those who really just doesnt care about who is who then yea, this if perfect for you,
@slysnide
That's what i been saying about "The Incredible Hulk". but alot of people seem to jump over that, i guess because they loved that movie so much and because of Edward Norton. Funny how nobody wants the first film in this set.
I remember when everybody started bitching cause he wasnt casted in the "avengers"
Mark was. So i think that if you wanna make this right, Wait til Mark makes a solo hulk film And then add that film to this package.
But i guess everybody has a diff vision in this,
Since iron man was never made in 3d, I figured since these idiots love converting everything to 3d these days, might as well just loop iron man to 3d too.
I think This box set should wait. at least 1-2yrs And the reason for that is this....
A..The hulk does not belong in this package, They need a new hulk film that features Mark Ruffalo.
B.... 70% of people already own all of these films.
If you ask me an idea on what a true Ultimate-box set would be is... a 10 disc set

Captain America -Blu ray 3D, (Special Features Disc)
Thor -Blu ray 3D, (Special Features Disc)
The Hulk -Blu ray 3D, (Special Features Disc)
Iron Man -Blu ray 3D, (Special Features Disc)
The Avengers -Blu ray 3D, (Special Features Disc)

In other words, NO DIG COPiES, NO DVDS included

The only other box set would be all the above but just reg bluray not 3D

thats my idea of a box set.
"Kick Ass 2: Balls to the Wall Brings Back Aaron Johnson and Chloe Moretz"
Well no sh*t, other wise it would be a direct to dvd, which = crap.
I think this movie would have been better off coming out this july not next year. , it would suit better since this is the BIG ONE 2012!!!
one question.... WHY?
There are millions of movies not on dvd or bluray yet and already these people wanna skip pass that and just start boxing everything in bluray 3d, All because people own an hd 3d tv, 3d glasses, a 3d player but not enough 3d films on the shelf for that, right?
So why put these films in theater again b4 3d bluray?
JasonKat wrote a comment about the news item Titanic 2D and 3D Blu-ray Debuts September 14th
@Bawnian©-Dexeus
Yea I just buy my movies on either dvd or blurays, (depending on how many stars they got), So if they got 3 and more, then its bluray, if it got less, i dvd that. I used to have netflix, but that suxs ass, nothing but old movies and lame tv shows. I dont wanna watch tru blood forever, lol
Red box is not my thing, i rather own than rent.
If i buy something and dont like it. i trade it in at best buy and buy something else. :)
JasonKat wrote a comment about the news item Titanic 2D and 3D Blu-ray Debuts September 14th
We all seen titanic,..this sh*t goes back to the early 90s, Unless you been living under a rock. This isnt new. As for the deleted footage, well you can look them up online for free.
But I think watching this on bluray would look spectacular, compared to dvd or vhs, lol.
As for 3d, im not really a fan of that. my movies look great on my 60inc led tv, I dont think 3d can top the likeness of my display.
JasonKat wrote a comment about the news item Titanic 2D and 3D Blu-ray Debuts September 14th
@Bawnian169-Dexeus
that was a bbitch. i hated that 2 tape thing.
also with pearl harbor, blah!
So then i updated both of em to dvd, a 1 disc film, lol, i might update them to bluray later when tis sh*t sinks to the 7.99 price around Xmas of 2013.
JasonKat wrote a comment about the news item Titanic 2D and 3D Blu-ray Debuts September 14th
I already own this on vhs and dvd why bother buying it again? other than bluray's 1080p & 3d, is anything diff?,
JasonKat wrote a comment about the news item Iron Man 3 Iron Patriot Set Photos!
when i first saw the display, i thought "humm cobra from gi joe" lol
JasonKat wrote a comment about the news item Piranha 3DD the Game Comes to iOS and Andriod
@Bawnian©-Dexeus lol
JasonKat wrote a comment about the news item Piranha 3DD the Game Comes to iOS and Andriod
i wonder how many people are gonna get this. lol
JasonKat wrote a comment about the news item The Exorcist Becomes Small Screen Mini-Series
I hate to say it but i much rather see a "remake" than a tv show of this.
JasonKat wrote a comment about the news item The Expendables 2 'Made in America' Trailer!
@Yannick Decorte
Well stone cold died in the first film so it cant say "can of whoop ass!!!" lol
Follow

JasonKat

Joined Sep 30, 2009

Reviews (0)

No movie reviews yet.
No TV reviews yet.
No DVD reviews yet.

Friends Followed (3)