Post on FrankenFate's Wall
Share
FrankenFate wrote a comment about the movie Wanted
@johnnyblaze You suck "accept it".
Awesome review, but you forgot to add Vin Diesels name to the cast list. Also, as for the runtime being 130 Minutes, I knew it would be at least over 2 hours seeing all the T.V. Spots, Trailers, & even clips that have been released, other than all of that, great job.
@jptheredskull Agreed. I love the whole series and the ending of the 4th was clean open for a Sequel.
@jptheredskull So basically what you're saying is, it's like that movie Trick R, Treat and Vantage Point where at the beginning it's showing one person point of view then it rewinds and shows the other persons point of view of everything they went through? But in this case a sequel/Prequel about everything that Jill Valentine went through?
OMFG, i CAN'T BELIEVE JAKE CUT ALL OF HIS HAIR OFF, HE LOOKED BETTER WITH IT, WHERE IS IT OMG. JAKE, MAN, GROW IT BACK BRO.
FrankenFate wrote a comment about the news item Fast Six Races Towards Production
@ghostman Yeah, well I got all 4 on DVD and so far the 4th is the best one, but I know this one is gonna be better, can't wait to see it.
FrankenFate wrote a comment about the news item CONTEST: Win Fast Five Prizes
Please pick me, I want these prizes because I've see them all in theaters so many times, I've got them all on DVD and even seen them all again so many times I can't count, I've seen them so much, I can watch them in my head lol, and I know every line, I keep up with what they got planned for the next installment, I talk about these films everyday, I'm just such a HUGE fan of this entire franchise, and these films have my 2 main favorite actors in it, Vin Diesel and Paul Walker, them guys rock, plus I'm even saving up so much money just to wait till this one hits theaters on the 29th and go see it in IMAX, and I even got a Blue-Ray player, so ya lol, and I wonder what sizes you have the T-Shirt in cause I'm a medium, I really want that shirt, haha, enough said
FrankenFate wrote a comment about the news item Fast Six Races Towards Production
@ghostman Thanks man, I enjoyed the 2nd one since it took place in Miami, would be cool to see them head back
FrankenFate wrote a comment about the news item Warner Bros. Pictures 2011 Summer Preview
The only ones out of this list I'm looking forward to see is The Hangover: Part II, Green Lantern, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 in 3D, and Final Destination 5 in 3D

P.S.: For the record @spack -every- Final Destination film kept saying you can't cheat death, not just one, and also, the 4th one did have 2 naked teenagers f*cking, besides i'll go see the film regardless of how it is, I already have the other 4 on DVD, I just like seeing people die, I don't know why, whether the film is horror or just blood & guts
FrankenFate wrote a comment about the news item Fast Six Races Towards Production
@ghostman Well, it seems like people like your title suggestion more man, nice
FrankenFate wrote a comment about the news item Fast Six Races Towards Production
And yeah "Fast Six" just won't do, i hope they don't use that title, I already had to get used to them using the title "Fast Five", now they need to use a better title, I've got some ideas too

Fast & Furious: End of the Line
Fast & Furious: Miami Rush
Fast & Furious: High Stakes
Fast & Furious: Crash & Burn
Fast & Furious: Sixth Shift

Not exactly good names I guess, but it's what I thought of
FrankenFate wrote a comment about the news item Fast Six Races Towards Production
@DB23 I was thinking the same thing, they probably will make a 7th, happen's with lots of other movies when the last one finally comes out or you think it's the last one even though they announce that it is, then you find out years later that they decide to make another sequel. So if the 6th one succeeds (which it will), then more than likely they'll come up with a new story for a 7th installment, I also say "bring it" with the 6th film on the way and hope to see it soon, should be out by 2013, maybe, and from what I've hear, this film is going to start off at the end of the 4th one when they were busting Dom out of the prizon bus
FrankenFate wrote a comment about the news item Ten Fast Five Clips!
And look at that, even before they showed the runtime, I was right, over 2 hours
FrankenFate wrote a comment about the movie Fast Five
I was right, this film is gonna be over 2 hours
@moviemaniac I know right! I asked my friends if they know the song "Wretches and Kings" and they said no, I was like "Damn guys, for real? thats the best song", and it was my favorite till I started listening to "Waiting for the End", now it's my second favorite. But you're right man, it is an awesome song
Waiting for the end is the best song with Wretches & Kings behind it, but out of everyone I know, I'm the only one who knows that one
FrankenFate wrote a comment about the news item Ten Fast Five Clips!
lol i would but still, it looks like its gonna be longer than 1 hour and 48 min, plus that what I heard
FrankenFate wrote a comment about the news item Ten Fast Five Clips!
and plus if it was only 1 hour ands 48 min like the others were, which thats exactly the longest it went up too with 2 fast 2 furious then there wouldn't be any point in seeing this one if we already know what's going to happen
FrankenFate wrote a comment about the news item Ten Fast Five Clips!
they never released this many with the other 4, plus it has everyone from the others in it, and hell why not, every other movie that comes out is over 2 hours now
FrankenFate wrote a comment about the news item Ten Fast Five Clips!
Yeah its obvious that this one is gonna be over 2 or 3 hours at least, if they got that many clips, trailers and TV spots released