Post on Cheetoboy's Wall
Share
Please QT change your mind and decide to make this a movie hopefully a good audience reaction for tomorrow's reading will spark that.
MY NUMBER #1 MOVIE OF THE YEAR, I REALLY DO THINK THIS COULD BECOME A HUGE BOX OFFICE MEGA HIT, I REALLY HOPE SO.
Wow he's going to be f**kin huge, I can't wait to see the extended version tomorrow, when ET comes on.
I'm interested now that Keanu will play a major part in the movie.
@c-a-r-t-m-a-n Of course I know spiderman will probably be a make more, but this will be huge too. And I was just pointing out that despite the fact that I do like spiderman, to me Godzilla looks more better and original theme wise and in my personal opinion I really think Spiderman was overly marketed, they basically spoiled the movie with all those kazillion trailers, lol.
If this goes well hopefully the praise from the audience will convince Quentin to continue on with the movie.
Wow!!! All I can say is Wow!!! As mush as I love superheroes, move the f**k over Spiderman.
Cheetoboy wrote a comment about the news item Godzilla Destroys San Francisco in Second TV Spot
Wait a minute, as a matter of fact OH SH*T THATS HIS MUTHAF**KIN HAND.
Cheetoboy wrote a comment about the news item Godzilla Destroys San Francisco in Second TV Spot
Oh Sh*t, Was that Godzillams foot at the end!?!
Man I can't wait to buy this.
Man I canmt wait to buy this.
MuthaF**kin Awesome!!!!! Can't wait for this!!!!
Cheetoboy wrote a comment about the news item Teenage Mutant Ninja Turtles Trailer Is Here!
It does look good, but in my opinion to damn short, it should have been longer, but like modt of y'all I hope its good.
Cheetoboy wrote a comment about the news item Into the Storm Trailer Takes You Into the Tornado
Wow, to me it looks awesome, but its going to be coming out in a month thats stocked full with 4 huge potential super hits(Guardians of the Galaxy, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Expendables 3, and Sin City A Dame To Kill For), I think it would be better if they moved the release date like maybe too september.
Great trailer, for the next few weeks leadin into memorial day weekend to june, This vs Godzilla.
Cheetoboy wrote a comment about the news item Hercules Trailer Starring Dwayne Johnson
Wow, now thats a Hercules movie, should be another box office triumph for Dwayne.
Hmm will be interesting
Cheetoboy wrote a comment about the news item Godzilla Destroys San Francisco in New Banner
hmm, kinda more of the same, but still good
Cheetoboy wrote a comment about the news item Godzilla Retreats in Latest Poster
@bawnian-dexeus You damn right about that man, plus I want an atomic breath poster.
Wow, what a big ass f**kin tail, this is going to be huge. The last poster we should get before the movie comes out should be either a full graphic view of Godzilla's face, Or even better a poster showing him breathing his legendary destructive atomic breath, THAT WOULD BE AWESOME!!!!
Follow

Cheetoboy

Joined Aug 26, 2010

Reviews (0)

No movie reviews yet.
No TV reviews yet.
No DVD reviews yet.